12 Eylül 2009 Cumartesi

KAYMAKLI CEVİZLİ KADAYIF..



Bu gün canım cevizli kaymaklı tel kadayıf istedi Arkadaşlar yaptım herkes yapar ama tarifini sizlerle paylaşmak istedim.
MALZEMELER.
.500gr tel kadayıf (miktarı size kalmış )
300 gr ceviz
150 gr tereyağ.
kaymak
ŞERBETİ
4 Bardak şeker5 Bardak su.
önce şerbetinizi kaynatın 2 kaşık limon ekleyin kaynarken soğumaya bırakın kadayıf sıçak şerbet soğuk olursa hamur olmaz daha güzel olur.

YAPILIŞI.
Önce kadayıflarınızı didikleyin tel tel olsun yağınızı eritin soğuduktan sonra geniş bir tepside kadayıfın içine katın iyicene karıştırın yağı kadayıfa orta boy tepsiye yarısını koyun kadayıfın üzerini bastırın cevizlerinizi ufaltın ortasına yayın diğer kadayıfıda onun üzerine yayın üzerini iyicene bastırın 180 derece fırında pişirin soğuk şerbeti üzerinden dökün çektikten sonra servis yapabilirsiniz Arzunuza göre Kaymakta üzerine ekleyebilirsiniz....Afiyet olsun...

18 yorum:

3prenses dedi ki...

kadayıfa bayılırım.ellerine sağlık.

esengül dedi ki...

hımm ellerine sağlık,çok sevmeme rağmen pek tutturamıyorum kadayıfı,harika görünüyor ellerine sağlık canım :)
canım tatlı istiyorrrr :)

sevgiyle kal..

made in funda dedi ki...

eline sağlık şengülcüğüm nefis olmuş..

Duru'nun Annesi Gonca dedi ki...

ellerine saglık ben bır turlu yapamıyorum olmuyor olmyorrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

elinize sağlık.. hep kendi kültürümüzden yemekler yapıyorsunuz ne güzel. bunları hiçbirşeye değişmem..

Primarima dedi ki...

Offfff offf diyorm başka bişey diyemıyorum bak bak gözunu alamıyorki insan :)yokki bir kadayıf yapanımız:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ARKADAŞIMIN ELİNE SAĞLIK ENFESS BİR TAT ŞİFA OLSUN

FERZAN dedi ki...

kadayıfa bayılırım helede kaymaklı olursa süper,ellerine sağlık ablam,sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık...
Ben hiç denemedim sağolsun komşum yapıyor ben yiyorum:))
Tarifini deneyeceğim:))

nurşen dedi ki...

Harika bir tatlıdır valla ben bayılırım.Ellerine sağlık,afiyet şeker olsun bu tatlıyı yiyenlere.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

öykü dedi ki...

mis mis:)
ellerınıze saglık

Unknown dedi ki...

Müthiş görüntü. Ellerinize sağlık

nurşen dedi ki...

Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık olsun annemde yapar lezzetini biliyorum ramazanda pek güzel olur ayrıca güzel duygularınız için çok teşekkür ederim sevgilerimle...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık olsun annemde yapar lezzetini biliyorum ramazanda pek güzel olur ayrıca güzel duygularınız için çok teşekkür ederim sevgilerimle...

Şengülce dedi ki...

Bin damla serilsin yüreğine, bin mutluluk dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların Kabul olsun bu gece. Kadir gecen mübarek olsun..
Tüm arkadaşlarımın KADİR gecesi mubarek olsun..

mutfaktakizaman dedi ki...

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allaha arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allahın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara garkettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..