30 Temmuz 2009 Perşembe

YUMURTALI EKMEK KIZARTMASI..

Arkadaşlar bu sabah baktım biraz bayatlamış ekmek vardı hemen hem kolay hemde ekmekleri değerlendirmem acısından yumurtalı ekmek kızarttım biraz yağlı oluyor ama kızarttıktan sonra kağıt havluya cıkarttım yağını çekti ..

MALZEMELER..
3 adet yumurta
8-10 dilim bayat ekmek
(yoksa tazede olabilir)1/4 su bardagi kadar sut
karabiber,
tuz,
kekik
kizartmak icin siviyag

YAPILIŞI..

Genisce bir kasede yumurtalari tel cirpma aleti ile cirpin. Icine sutu, tuzu ve diger baharatlari ekleyip tekrar karistirin. Ekmek dilimlerini tek tek yumurtali karisima batirip 5 saniye kadar cekmesi icin bekleterek baska genis bir tepsiye dizin. (Bu asamada yumurtali harc bitene kadar ekmek dilimlerini kullanin. Artanlarini kullanmayin, az harc kullanilmis ekmekler guzel kizarmayacak ve kuru olacaktir.) En son orta boy bir tavada ince bir tabaka olacak sekilde yarim cay bardagi kadar siviyag koyup kizdirin. Dilimleri heriki tarafi kizarana dek kizartin. Eger tavadaki yag biterse azar azar ilave edip kizartmaya devam edin. Afiyet olsun (Bu kadar kolay)

ARKADAŞLAR BU TARİFİ BAŞKA BİR ARKADAŞIMDAN ALMIŞTIM AMA İSMİNİ BİR TÜRLU HATIRLIYAMADIM O AMAN TEDAVİLERİM SÜRÜYORDU KUSURA BAKMASIN BİRAZDA YAŞLILIKTAN ..BENİM EMEĞE HER ZAMAN SAYGIM VARDIR..YORUMUNU ALINCA .
BUNLARI YAZMA GEREĞİNİ DUYDUM..KEŞKE SAYFASININ ADRESİNİDE YAZSAYDI .BURDA İSMİNİ YAZARDIM..ÖZÜR DİLERİM..ARKADAŞIMDAN..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

annem yapardı şimdi ben eşime yapıyorum pazar kahvaltılarında harika gider...

tubanıntarifleri dedi ki...

Annemim çok sık yaptığı şimdiyse benim sabahları çok üşendiğim ama çok sevdğim lezzet...ellerinzie sağlık:D)