30 Temmuz 2009 Perşembe

ÜZÜMLÜ KEK.


Bu gün arkadaşlar kek yapayım dedim herşeyim hazır üzümlü olsun diye kek için olan üzümlerden aldım devamlı aynı üzümlerden alırım güzel olur diye keki yaptım bir dilim kesip soğumasına bırakırım dedim ne göreyim üzümler içinde kocaman olmamışmı her zaman aynı üzümleri kullanırdım şimdi tarife geceyim arkadaşlar
MALZEMELER..

3 yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı ayçiçek yağı
1.5 su bardağı toz şeker
1 kabartma tozu
1 vanilya
3 su bardağı un
1 çay bardağı kuru üzüm

YAPILIŞI...

Bir kapta yağ, şeker, yoğurt ve yumurtayı çırpın. Üzerine un, kabartma tozu, vanilya döküp karıştırın, kek hamurunu hazırlayın.Kuru üzümü yıkayıp üzerine az miktarda un serpip hazırladığınız kek hamurunun içersine ilave ederek karıştırın.150 derecede 45 dakika pişirin ve servis yapın.

Hiç yorum yok: