24 Temmuz 2009 Cuma

SEVDİM BE KARDEŞİM ÖYLE SEVDİMKİ..


SEVDİM BE KARDEŞİM.
Sevdinmi diye sorma kardeşim.
Sevdim öyle sevdimki.
Yüreğimin yanışı içimi yaktı kül etti
Gözlerinin derinliklerine baktımmı
ummanları sarp kayaları aşardım.
Sevdim be kardeşim.
Öyle sevdimki.
Güneşin doğuşunu,batışını kalplerimizin bir attıgını
ellerimizin hiç ayrılmayacagını .
Sevdim be kardeşim.
Öyle sevdimki.
Dizlerine yatınca saçlarımın her telini öpüp koklarken
nefes alışını hissederken bana usul,usul seni seviyorum deyişini.
Sevdim be kardeşim.
sevdim öyle sevdimki.
Ama bu kadar sevmenin beni bir hiç mişim gibibırakıp gitmesini
yaşadıklarımızın anlamı yok deyiparkasına bakmadan sessizce gidişini.
Sevdim be kardeşim
Öyle sevdimki.
.Şengül K...

14 yorum:

hanife dedi ki...

çok hoş yazmışın yüreğine sağlık

Adsız dedi ki...

yuregıne saglık.

TATESAL dedi ki...

Bayıldım şiirine ablacım...Yüreğinin en taşkın zamanında yazmışsın belliki....
Sevgilerimle güzel yürekli kadın...

Şengülce dedi ki...

hemde ne taşkın zamanıydı canım ilk
aşk derler ya işte öyle birşeydi..

Pembe Tatlar dedi ki...

Yüreğine sağlık canım mutlu hafta sonları...

harosa dedi ki...

harika bir şiir olmuş canım kalemine,yüreğine sağlık sevgiler

karamel mutfak dedi ki...

çok güzel bir şiir benide yıllar öncesine götürdü yüreginize salık

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine ve yüreğine sağlık çok güzel bir paylaşım.sevgilerimle...

aleyna dedi ki...

ablacım bu nasıl bir yürek.bu nasıl bir yoğunluk.yüreğine kalemine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzelmiş.
Sen nasılsın canım.
Sevgiler.

nurşen dedi ki...

Canım,yüreğine sağlık.Rabbim bizleri böyle sevenler ve sevdiklerimizden ayırmasın.
Sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla severim.
Olur ya kalp durur akıl unutur ben dostlarımı ruhumla severim o ne durur ne de unutur.

TAZE NANE dedi ki...

Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla severim.
Olur ya kalp durur akıl unutur ben dostlarımı ruhumla severim o ne durur ne de unutur.

Şengülce dedi ki...

canım çok güzel sözler yüreğine sağlık birtanem..