31 Mayıs 2009 Pazar

SENİ GÖRÜYORUM DÜŞLERİMDE.


Seni görüyorum düşlerimdeYanımdasın;Ellerini tutuyorum sımsıkıGözlerine bakıyorum sıcacıkİçim ısınıyor senin yanındaSanki kuşlar bizim için şarkı söylüyorDansediyorlar etrafımızdaBaşımı omuzuna dayıyorum;Sarhoş olmuş gibiyimBaşım dönüyorBulutların üzerinden izliyorum dünyayıSeninle dünya o kadar güzel görünüyor ki gözümeİnanamıyorum...Hiç uyanmak istemiyorumBu büyünün bozulmasından korkuyorum belkiMasmavi bir deniz uzanıyor önümüzdeYanımda sen varsın düşlerimdeSoğuk, boş ve karanlık bir odada uyanıyorum sonraBakıyorum ama yoksunKalbim kanıyorCanım çok yanıyorHasretin altın saplı hançer olmuşSaplanmış yüreğimeölüyorum....Başım dönüyor aşkımGözlerim kararıyorZaten sensiz karanlık değil miydi?Nefes alamıyorum aşkımSensiz hiç nefes almadım kiHasretin öldürüyor beniÇok canım yanıyor bir tanemKalbimi söküp atmak istiyorumBu acı dinsin diyeOnda da sen varsın yapamıyorumRuhumda, bedenimde,yürüdüğüm yolda,Gördüğüm her şeydeDuyduğum her sözde sen varsınDüşüyorum birtanemArtık sensizliğe dayanamıyorumAvutmuyor hayalinSıcaklığın olmayıncaÜşüyorum,ölüyorum...
Yeşim Erdoğdu

Hiç yorum yok: