31 Ağustos 2009 Pazartesi

SOSLU TAVUK KANADI..

Arkadaşlar soslu tavuk kanadı yaptım kızartmadan daha hafif oluyor fırında kendi yağıyla pişiyor izgarada güzel olur ama ben bu gün böyle yaptım şimdi tarife geçeyim...





MALZEMELER..


istenilen kadar tavuk kanadı
istenilen kadar patates,
2.Adet havuç
2. yemek kaşıgı domates salçası
3 diş sarımsak
2 yemek kaşıgı yogurt
tuz,
kırmızbiber,
kekik
,karabiber


YAPILIŞI.


Tavuk kanatlarını yıkayın.Patatesleri ve havucu soyup istediginiz büyüklükte dograyın.Sos için ezilmiş sarımsak,yogurt,salça ve baharatları derin bir kabın içinde karıştırıp tavuk kanatlarını bu sosun içine atın ve her tarafının bu sosa bulanmasını saglayarak bir saat kadar bu sosta bekletin.Sostan çıkardıktan sonra yaglanmış tepsiye dizin.Yanına yine baharatlarla tatlandırılmış patates ve havuçları dizin.Ve fırına verin.180C yaklaşık 30 dakika veya daha fazla pişirin.Afiyet olsun.

4 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

ellerine salık ablacım afiyet şeker olsun.

Unknown dedi ki...

Mmm yemede yanında yat olmuş. Ellerine sağlık

balböcükleri dedi ki...

ablacığım tavuk nefis görünüyor.ödül için çok tşk ederim.ben o yazıyı daha önce aldığım için tekrar yazamıyorum.

Aysultan... dedi ki...

Ellerinize sağlık:)
pratik ve lezzetli daha ne olsun
sevgiler:)