29 Mart 2010 Pazartesi

APARATLA ŞAL YAPIMI..

Arkadaşlar Aparatla Şal.. yapıyorum bu modeli çok yerde görmüştürsünüz
güzel bir Şal örneği bu örneği biraz önce zorlandım blog arkadaşımdan yardım aldım.
Ama aparatını tuğafiyeciden alırken baktım yapılış şablonu içinde var her şeyi gösteriyor hem kolay hemde zevkli yapmak.. Ama omuzlarınızı ısıtır bu şal sanmayın Abiye Dekolte kıyafetlerde çok güzel  tamamlıycı
ben ortasını acık olarak yaptım inci yada uygun taş koyucam bunu isteyen kapalıda yapabilir..Bitmeden hemen ekledim arkadaşlar bitince tamamını eklerim ..Hadi bana kolay gelsin...

17 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ablacığım bu motifmatik harika bir aparat,yapılan şallar da çok güzel oluyor...
Kolay gelsin,şalı merakla bekliyorum...

Şengülce dedi ki...

Canım Aparata sarması çok zevkli sarıp sarıp bırakıyorum sarması bitince eklemeye başlıycam işallah güzel olur..

Pembe Tatlar dedi ki...

Ablacığım bende çok yaptım geçen yıl gerçekten çok şık oluyor emeğine sağlık...

İnci Yemek dedi ki...

şengülcüm ellerine emeğine sağlık canım çok şık bir şal olacak:))
tamamlanınca görmek isterim doğrusu.mutlu bir hafta geçirmeni diliyorum..

ahsen58 dedi ki...

kolay gelsin çok güzel olacak eminim sevgiler

hemanneyimhemkadin dedi ki...

ellerine sağlık ablacım çok güzel olacağa benziyor şuan benim de elimde bu şaldan var sipariş yapıyorum yalnız farklı bir şekilde ekleme yapıyorum seninki nasıl olacak merak ettim şimdiden
kolay gelsin

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim... Kolay gelsin, gecen yaz ben de baslamistim ama sonu gelmedi, dolapta beni bekliyor, beklesin bakalim, daha ne kadar bekleyecek... Sevgilerimle, mutlu bir hafta diliyorum...

NiLaY dedi ki...

ilk kez gördüm ben bu paratı ve bayıldım.. sanırım ihtiyacım olan birşey :)) teşekkürler..

nurşen dedi ki...

Selamlar ablacım,ellerine,emeğine sağlık.Eminim bittiğinde çok güzel olacak.güzel bir hafta geçirmeni dilerim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güzel emeğinize sağlık.bende kendime bilog açmak istiyorum ama ;ücretlimi değilmi bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.iyi günler.

Şengülce dedi ki...

Canım tabi açarsın hiç bir üçret ödemek yok aramıza katılman çok güzel olur ..sevgiler..

Adsız dedi ki...

yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.iyi günler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım benim ellerine sağlık azmin elinden kurtuluş yok bitince süper olacak sevgiler

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık , ortasına zincir çekip iğneyle mi sarıyorsunuz? Sevgiler:)

Elifin Terazisi dedi ki...

TEŞEKKÜRLER:)

zekiye dedi ki...

elinize emeğinize sağlık motifin sarılışı ve dikişi hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim

Şengülce dedi ki...

Arkadaşım aparata sarılışı sayılar var 1 e bağlıyorsunuz karşısında 7 sayısından sarmaya başlıyorsunuz zaten aparatı alırsanız üzerinde gösteriyor yünsatılan yerde var sevgiler canım