4 Kasım 2009 Çarşamba

MİMLENDİMMMMMMMMMMMM

Arkadaşlar yine mimlendim Arkadaşım Elifce'den Karalamalar beni mimlemiş teşekkürler canım.


EN SİNİR OLDUĞUNUZ 5 ŞEY..

1..Ütü yapmak hiç sevmem ama meçbur evde 3 erkek iki oğlum birde eşim ütü bitmiyor

2..Evde ben işim olmazsa pek bir yere cıkmam eşimde devamlı evde olduğu için apartmana kim gelse sokak anahtarını unuttanmı desem kapıcımı desem önce benim zilimi çalarlar evdeyim ya sinir olurum ama kıyamamda kalkar açarım..

3..Boş oturanlar boş konuşanlara sinir olurum.

4..bir işi yapıçaksam el işi olsun başka bir şey olsun onu o gün yapamassam sinir olurum..

5..Verilmiş bir söz varsa angarya deyipte sallayan kişilere acayip sinir olurum Harbi oluçaksın..


Arkadaşlar benim sayfamda ne linkleri nede bir yazı kopyalıyamıyorum sorun ne bilmiyorum bilen varsa bana söylesin..

onun için tüm Arkadaşlarımı burdan mimliyorum linklerini yazamıyorum.. sayfama gelip alabilirler...

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım verilmiş söz konusunda tamamen katılıyorum...

Sevil Şahin dedi ki...

şengül abloacım seni daha iyi tanımış oldum zevkle okudum
sevgiler

Elifce dedi ki...

Teşekkürler cevapların için