8 Ekim 2009 Perşembe

PRATİK POĞAÇA..

Arkadaşlar bu gün biraz iş yaptım çayın yanında kolay bir şey yapmak istedim kolay ama lezzeti helede pişerken mis gibi kokusu pratik poğaçadan yaptım.yazayım tarifini arkadaşlar..


MALZEMELER..

500 gr un
125 gr eritilmiş margarin
yarım su bardağı sıvı yağ.
1 bardak yoğurt.
tuz.
1 tatlı kaşığı toz şeker.
2 yumurta.
1 adet kabartma tozu..

YAPILIŞI..

Unu eklemeden derin bir kabımızın içinde tüm malzemeleri
elinizle iyice birbirine yedirin sonra unu kabartma tozunu ekleyin çok güzel yoğurun .
20 dakika kadar dinlendirin sonra arasına beyaz peynir yada patates koyup kapatın sadelerinide yuvarlak yapıp elinizle biraz bastırarak yağlanmış tepsinize dizin üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpip 180 dereceli fırında pişirelim..Afiyet olsun...

13 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

off nar gibide kızarmış nede güzel görünüyor ellerine salık ablacım.sevgiler.

cansudere dedi ki...

çok güzel görünüyor harikaaaa

Unknown dedi ki...

Canım eline sağlık valla harika duruyorlar uzanıp alasım geldi:)))) sevgiler

Unknown dedi ki...

canım lif modellerini sayfamda yayınlamak isterim tabiki iznin olursa link vererek yayınlayacağım yanlış anlama yazarsan sevinirim.
http://hamaratabla.blogcu.com/

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

nazik ziyaretiniz için teşekkür ederim.blogunuzu zevkle gezdim yemekler el işleri çok güzel:)))
sevgiler tekrar görüşmek üzere

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ellerine saglik pagcalar nar gibi ler afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Ablacığım harika olduğu burdan bile belli oluyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

ÇOK SEVERİM..ELLERİNE SAĞLIK ÇOOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM NASILDA KABARMIŞLAR....

Unknown dedi ki...

Nasıl da güzel duruyolar öyle. Ellerine sağlık.

tugbatugba dedi ki...

hle bir de dumanı üzerindeyse.. m,dede hamur olmasına aldırmadan dudağı yaka yaka yemek ne hoştur.. ellerinize sağlık...

nurşen dedi ki...

Enfes bir görüntü,ye beni der gibi bakıyor melül melül :) ellerine sağlık canım,afiyet şeker olsun.
Sevgiler

nurmutfakta dedi ki...

çok güzel görünüyordu dayanamadım kalktım yaptım şimdi fırında bakalım seninki kadar güzel olacakmı..hoşçakal