8 Haziran 2011 Çarşamba

ARKADAŞLAR KUYRUKSUZ SOKAK KEDİSİNİN DRAMI....




Arkadaşlar bu kediçik sokak kedisi kediyi görünce üzüldüm kuyruğu yoktu arkadaşımın dükkanının önünde dolanıyordu sordum niye böyle diye.keşke sormasaydım..Kim yaptıysa kedinin kuyruğundan şiş gibi bir şey sokmuşlar nerdeyse beline kadar kuyruk ucundan..kediçik arkadaşımın dükkan kapısına zor gelmiş hemen Veterinere götürmüş Ameliyat etmişler protez koymuşlar beline ama kuyruğunuda kesmişler bir zaman sonra düzelmiş şimdi kimi görse kuçak istiyor şirinlik yapıyor sokak kedisi ama çok sevimli ben markete gidiyorum evime yakın kediçik oralarda beni görüyor marketin kapısında bekliyor benimle bloğuma kadar geliyor ..şimdi çok iyi..
Arkadaşlar hayvanlara karşı duyarlı olalım çocuklarımızada bunu aşılıyalım ..

Hiç yorum yok: