24 Temmuz 2010 Cumartesi

KOLAY TEPSİ ÇÖREĞİ...

Arkadaşlar kolay ama lezzetli tepsi çöreği yaptım..
hemen tarife geceyim çok sıcak evin içi zor yazıyorum..

MALZEMELER...

4.Bardak un..(az gelirse biraz ekliyebilirsiniz.)
125 gr margarin (erimiş olucak.)
1.Çay bardağı sıvı yağ.
20 gr yaş maya.
2. yumurta (birisi hamura katılıçak diğeri sarısı üzerine sürülücek.)
1.tatlı kaşığı tuz..
1.Bardak yoğurt.

YAPILIŞI..

Tüm malzemeleri sırasıyla hamur yuğurma kabına ekleyin
güzelcene yoğurun yoğurduğunuz kaptan alın çelik tencereye koyun
çünkü celik tencerede çok cabuk mayalanıyor ağzını kapatın 30 dakika mayalansın.
fırın tepsisini yağlayım hamuru elinizle tepsiye yayın üzerine yumurta sarısı çörek otu serpin.
fırına verin  180 .de pişirin ..Afiyet olsun..

12 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Asuman la dedi ki...

ellerine sağlık ev yapımı ekmek gibi ne güzel

Mutluanne dedi ki...

elinize sağlık güzel görünüyo

aleyna dedi ki...

eline sağlık ablacım.nefis bir çörek olmuş.çokda pratik.sevgiler

paşakızı mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık.Nefis görünüyor.Sevgiler bıraktım.

Unknown dedi ki...

ellerine saglık.hayırlı kandiller diliyorum.

Adsız dedi ki...

Tepside tekrar mayalandırmıyormuyuz?

Şengülce dedi ki...

Hayır canım ben mayalandırmıyorum.
çünkü mayası yeterli oluyor.
sevgiler..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Kolay,pratik ve löezzetli bir börek,ellerine sağlık,sevgilerrr....

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık gerçekten pratikmiş .

hayırlı kandiller öpüyorum

uyar-dan dedi ki...

canım ablam bloğunu gedikçe güzelliklerini görüyorum ellerine sağlık çöreğin çok güzel olmuş afiyet şifa olsun inşallah