19 Haziran 2010 Cumartesi

BBALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN ARKADAŞLAR..





Evladım seni çok göresim geldi ,nerelerdesin..

Baba çok işim var.

Evladım seni arıyorum sana ulaşamıyorum.

Baba toplantılarım var.

Evladım seni yemeğe bekliyoruz.

Baba arkadaşlarla önceden yaptığımız bir proğram var.

Evladım sesini duyayım dedim..
Babacığım şimdi kapatmak zorundayımben seni ararım..

Evladım seni ne zaman göreceğiz.

Baba çok işim var,bir ara uğrarım.

Evladım dün gece rüyalarıma girdin,iyimisin.

İyiyim baba iyiyim şimdi araba kullanlyorum,seni sonra ararım.

Evladım ne zaman arasam işim var,yoğunsun seni çok özledim,ne zaman görüşeceğiz.



Of Baba Of Ya..



Alıntı..



Oflamadan büyük fedarkarlılıklar her dediğimizi yapan cefakar canımızın içi,


yoku var eden sevgiyi küçük yüreğinde koçaman yapan






Babalar Günü Kutlu olsun..

2 yorum:

hanife dedi ki...

çok güzel bir yazı büyüklerimiz hep derdi sizde anne baba olunca anlıyacaksınız bizi diye ne kadar doğruymuş sevgiler

Mutluanne dedi ki...

Bazen unutuveriyo evlatlar babalarını bu yazıda olduğu gibi nedense,ancak baba olunca anlarlar belki hatalarını