11 Nisan 2010 Pazar

ÜZÜMLÜ KÜRABİYE...



MALZEMELER
1/2 paket margarin(eritilmiş)
1/2 bardak sıvıyağ
1 su bardağı toz şeker
3 çorba kaşığı yoğurt
1 paket vanilya
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 adet yumurta
3/4 su bardağı kuru üzüm
3-4 su bardağı un

YAPILIŞI..
Yağ ile şeker mikser ile iyice çırpılır içine yoğurt eklenir tekrar çırpılır. Yumurtanın sarısı karışıma ilave edilir. (Beyazı üzerine sürülmek üzere bir kenara ayrılır)ben üzerine sarısındanda sürdüm isteyen sade beyazını sürebilir..  üzümler, vanilya ve kabartma tozu ilave edilerek tekrar karıştırılır. Un azar azar ilave edilerek ele yoğrulur. Hamur kulak memesi kıvamına gelince ele
istenilen şekil verilerek tepsiye dizilir. Kurabiyelerin  İstenirse üzerine toz şeker serpilebilir. Önceden 160 dereceye ısıtılmış fırında kapağı hiç açılmadan 20-25 dakika pişirilir.Afiyet olsun.

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Günaydin nefis görünüyor kurabiyen .Ellerine saglik canim

ahsen58 dedi ki...

off off çok güzel görünüyor tabağı alıp gidiyorum ellerine sağlık

hanife dedi ki...

eline sağlık kurabiyeler nefis görünüyor

Unknown dedi ki...

ellerine saglık canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Ablacığım ellerine sağlık canım....

Unknown dedi ki...

Ablacığım ellerine sağlık kurabiyeler
harika kocaman öpüyorum seni...

Mimosa Café dedi ki...

hoş bir lezzet olduğunu tahmin ediyorum. ellerine sağlık. sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Kurabiyeler ne kadar güzel görünüyor canım.
Kusura bakma uzun zamandır uğrayamadım, sen nasılsın.
Kendine çok iyi bak. Çok öpüyorum seni.
Sevgiler.

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Que saudades do seu cantinho!
Outra receita deliciosa!
Boa semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

nurşen dedi ki...

Selamlar ablacım,züümlü kurabiye nefis görünüyor ellerine sağlık.Afiyet şeker olsun.
Sevgilerimi bırakıyorum.

ahsen58 dedi ki...

ablacım sayfamda ödülün var alırmısın

susamcorekotuFeriha dedi ki...

90-60-90 maşallah demeye geldim:)))
bu kurabiye enfess oluyor eline sağlık canım arkadaşım

Adsız dedi ki...

It's genuinely very difficult in this full of activity life to listen news on TV, so I only use the web for that reason, and get the newest information.

Feel free to surf to my blog: tower defense
my page > frogger games

Adsız dedi ki...

An outstanding ѕhare! Ӏ've just forwarded this onto a co-worker who was doing a little homework on this. And he actually ordered me dinner simply because I found it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this matter here on your internet site.

Check out my page :: bridal gowns by oleg cassini