13 Şubat 2010 Cumartesi

ARKADAŞLAR SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN..

Arkadaşlar SEVGİLİLER gününüz kutlu olsun..


Her sabah uyandığımda yaptığım ilk şey seni düşünmek

Her gece gözlerimi kapatınca yaptığım son şey seni düşünmek

Sen benim her düşüncemde ve her nefes alışımdasın

Yaptığım herşeyde sana olan duygularım güçleniyor

Seni seviyorum demek istiyorum  ama en zor yerine varıyorum

Bu yüzden sana verebilecek herşeyimi, KALBİMİ VERİYORUM

SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN ...34..Yıllık Sevgili Hayat arkadaşım Dert ortağım.Eşim.....

5 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Sevgililer gününüz kutlu olsun.Nice 34 yıllara..Sevgiler bıraktım.

ahsen58 dedi ki...

ablacım sevgiler günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

Merhabalar efendim. Bilmukabele sizin de sevgililer gününüz kutlu olsun!

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

sihirlirloklava dedi ki...

canım sizin de gününüz kuttlu olsun...nice yıllara:))

tub@ dedi ki...

öperim seni, güzel ablacım :)