5 Mayıs 2010 Çarşamba

UYAN DENİZİM.DENİZ GEZMİŞ, YUSUF ASLAN ve HÜSEYİN İNAN’



UYAN DENİZİM ...

Uyan Denizim; Gündoğdu!
Kimbilir Suan KAC kişi,
Su an AMA,
seni düşünüyor,
ruhuna BİR Rodrigo dinliyor,

BİR filtreli sigara içiyor bedeninde dolaşmam cigerlerin!
Saat dolaşmam BİR kandil hazırsındır, karanlıkları aydınlatmak for ...
Saat dolaşmam BİR kandil hazırsındır, karanlıkları aydınlatmak Click met ülkenin ortasına asıldığın saattir!
Ve birsey Saat, tam 37 Gale belki 37 milyonuncu defa aklıma düştüğün saattir sene!

BİR yumrukta kırdı cami

Oturdular pencerenin içine.

Sarktı ayakları gecenin içine ......

Işıklı BİR deniz dibi hazırsındır

baslarnda, sağda, Solda Gece yanıyor.

Ayakları Karanlık bosluklara sallanıyor ..

Sallanıyor ayakları, sallanıyor ayakları ...

5 yorum:

celebi74 dedi ki...

off offf

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Darağacı'na bir gül bahçesine gider gibi giden yiğitlere selam olsun...

SerpiL dedi ki...

bende sabah kalktım ve bu gün 6 mayıs dedim.deniz unutulurmu hiç.

SİYAH KELEBEK dedi ki...

dün gece saat 2 ye varmadan dinledim radrigoyu bir dalda cigara içtim. Bir ip bağladım boynuma ama asamadım kendimi dar agacına.

Gül acağına dilekler bağladım sadece hıdırellez gecesi denizlerin ruhuna ulaşsın diye.

Sevgiler.

мЧsτєяЧ dedi ki...

yüreğimizin derinliklerine kök salmış bir çınardır kavgamız
ummana ulaşmak için coşkunca
yatağına sığmadan akan ırmaktır sevdamız
deniz'in, yusuf'un, hüseyin'in bileklerine kelepçe düşmüş
mahir'in o dağ yüreğine tarifi imkansız sızılar
bağrına saplanan hançerdir boyunlarımıza yağlanan urgan
ölüme sayılan günler özgürlüğü sayılsın diye
düştü yola mahir, bastı tetiğe



şarkışla'ya düşürmesin oy
allah sevdiği kulunu oy
gemerek'te çevimişler
deniz gezmiş'in yolunu

gece elmalı'da kalmış oy
hamamcı ali'yi sormuş oy
uzatmalı itin biri
yusuf'u gaflette vurmuş

n'olayıdım n'olayıdım oy
okur yazar olayıdım
deniz (yusuf) mahkemeye düşmüş
avukatı ben olaydım